Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015: 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015: 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-18-011757-a |
|||
1 |
Назва предмета закупівлі |
Послуги спецтехніки з благоустрою території Мачухівської сільської ради (код ДК 021:2015 - 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт) |
|
2 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Послуги спецтехніки з благоустрою території Мачухівської сільської ради (код ДК 021:2015 - 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт) ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА 1.ТЕХНІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1.Учасник надає послуги екскаватора-навантажувача в справному технічному стані з оператором, та заправленим паливно – мастильними матеріалами. Марка, модель транспорту: Екскаватор-навантажувач, оснащений ковшем; Загальний час роботи – 20 год 1.2. Учасник несе відповідальність за дотримання його персоналом всіх вимог правил техніки безпеки та пожежної безпеки на об’єкті Замовника. 1.3. Техніка повинна відповідати наступним вимогам: 1.3.1. Потужність двигуна: не менше 55 кВт 1.3.2. обсяг ковша: не більше 1,0 м³; 1.3.3. ширина ковша: не більше 2,4 м 1.3.4. вантажопідйомність: не менше 3,3 т; На підтвердження права власності чи користування екскаватором-навантажувачем учасники подають копії наступних документів: - у разі наявності власного екскаватора-навантажувача: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника); - у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту, що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені. 2.ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПОЛОЖЕННЯ 2.1. Учасник розраховує ціну своєї пропозиції за ціною роботи бульдозера за 1 маш/годину. Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він згоден надати послуги згідно з вимогами та умовами, з урахування всіх витрат учасника пов`язаних із залученням необхідної техніки та відповідної кількості робітників для виконання дій, які передбачені технічною специфікацією при загальному обсягу виконання (використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, заробітну плату, витратних матеріалів та інших витрат згідно з чинним законодавством). 2.2. Учасник забезпечує, при необхідності, роботу техніки цілодобово, вихідні та святкові дні незалежно від обсягу робіт, згідно заявок Замовника. Базування учасника від місця надання послуг – не більше 10 км. Готовність до роботи техніки і водія – не більше 2 годин. 2.3. Учасник забезпечує мобільне використання техніки (при необхідності на декількох об’єктах протягом зміни). 2.4. Обслуговування та ремонт техніки забезпечується Учасником, а їх вартість враховується в ціновій пропозиції. 2.5.Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування, ремонту техніки. 2.6.Виконавець повинен забезпечити дотримання правил охорони праці, загальних заходів безпеки згідно ДСТУ, використовувати обладнання, яке не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг. |
|
3 |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення |
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу цін на послуги спецтехніки. Очікувана вартість закупівлі 20000,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначений 46 сесією восьмого скликання «Про внесення змін до показників бюджету Мачухівської сільської територіальної громади на 2024 рік» від 13.09.2024 року №46/VIII-1848; 49 сесією восьмого скликання «Про внесення змін до показників бюджету Мачухівської сільської територіальної громади на 2024 рік» від 15.11.2024 року №49/VIII-1954 Розмір бюджетного призначення визначений сумі 20000,00 грн. |
|