Заява про обсяги СЕО Генерального плану села Бондури Полтавського району Полтавської області.

Дата: 09.10.2024 16:19
Кількість переглядів: 28

Замовник:

Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області.

1. Назва документа державного планування:

Генеральний план села Бондури Полтавського району Полтавської області.

2. Основні цілі документу державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування.

Документ державного планування — містобудівна документація “Генеральний план села Бондури Полтавського району Полтавської області є документацією з просторового планування на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування стратегії та забудови та іншого використання території населеного пункту.

Завданнями проєкту генерального плану населеного пункту є: обґрунтування майбутніх потреб і визначення переважних напрямів використання територій; урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій з дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства; обґрунтування та визначення територій для містобудівних потреб; забезпечення раціонального розселення та визначення напрямів сталого розвитку населеного пункту; визначення територій, що мають особливу екологічну, рекреаційно-оздоровчу, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання; розроблення містобудівних заходів щодо охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів; розроблення заходів щодо пожежної безпеки; регулювання планування та забудови територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів; забезпечення умов для реалізації планів і програм сталого розвитку населеного пункту; створення повноцінного життєвого середовища для громадян, та умов для надання високоякісних та доступних публічних послуг.

При розробленні генерального плану та плану зонування території  враховуються: Схеми планування території області та району, стратегії та програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проєктна документація, інформація містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території.

 

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об'єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої Закону. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про її провадження.

Умови для реалізації видів діяльності та об’єктів, які матимуть значний вплив на довкілля, визначаються відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно зі ст. 24 регулюється вибір, надання земельних ділянок та зміна функціонального призначення територій.

В проектних рішеннях генерального плану наявні об'єкти реалізація яких відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», передбачає здійснення  процедури оцінки впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності (водна свердловина).

 4. Ймовірні наслідки: а) для довкілля, в тому числі для здоров'я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

а) для довкілля, в тому числі для здоров'я населення:

У процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки (далі – СЕО) передбачається оцінка ймовірних наслідків реалізації Генерального плану, зокрема для таких складових довкілля, у тому числі для здоров’я населення, - будь-які ймовірні наслідки для флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, надр, клімату, повітря, води, ландшафту, природних територій та об’єктів, безпеки життєдіяльності населення та його здоров’я, матеріальних активів, об’єктів культурної спадщини та взаємодія цих факторів

б) для територій з природоохоронним статусом:

В населеному пункті для якого розробляється документ державного планування та біля його меж відсутні території з природоохоронним статусом.

в) транскордонні наслідки: У рамках проведення СЕО проєкту Стратегії не передбачається оцінка транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров'я населення.

 

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

У контексті СЕО Генерального плану села Бондури і з метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків передбачається розглянути варіант «нульовий», без впровадження проектних змін та окремі альтернативи по плануванню територій в процесі розробки Генерального плану.

 

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

  • доповіді про стан довкілля;
  • статистичну інформацію;
  • дані геологічних і топографічних вишукувань;
  • вивчення наукових статей і публікації;
  • вивчення звітів про вплив на довкілля аналогічних об'єктів;
  • дані моніторингу стану довкілля.

 

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Зважаючи на державну політику в галузі забезпечення екологічної безпеки та раціонального використання природних ресурсів, при розробці проєктних рішень Генерального плану доцільно максимально повно використовувати сучасні екологічно безпечні технології при будівництві та експлуатації об'єктів, розміщення яких пропонується Генеральним планом.

Перелік і стисла характеристика проєктних рішень, комплекс яких включає:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон та санітарних розривів, озеленення та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Окрім того, оцінити обмеження будівництва об’єктів за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища.

Атмосферне повітря - провадження технологій, спрямованих на зменшення забруднення атмосферного повітря, реконструкція вулиць з ремонтом дорожнього покриття, застосування нових, природозберігаючих технологій при розташуванні нових виробничих об'єктів.

Зміна клімату - застосування нових, природозберігаючих технологій при будівництві об'єктів,  реконструкція вулиць з ремонтом дорожнього покриття, озеленення території населеного пункту.

Водні ресурси — облаштування першого поясу санітарної охорони водних свердловин на території села, зменшення обсягів скидання неочищених та недостатньо очищених стоків з території населеного пункту, облаштування системи дощової каналізації, облаштування мережі побутової каналізації.

Земельні ресурси - вдосконалення системи ведення сільськогосподарських робіт, контроль за внесенням в ґрунт мінеральних добрив, облаштування системи дощової каналізації, облаштування мережі побутової каналізації.

Здоров'я населення - резервування території для можливості відселення жителів села чиї садиби знаходяться в межах  СЗЗ кладовища, облаштування систем централізованого водопостачання, підвищення екологічної культури і культури управління відходами, облаштування нових рекреаційних зон.

Управління відходами - модернізація системи збору побутових відходів, забезпечення роздільного збору відходів населеного пункту, підвищення обізнаності мешканців села щодо належного поводження з відходами.

 

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

 

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради Полтавського  району  Полтавської області (38754, вул. Історична, буд. 1, с. Мачухи, Полтавський район, Полтавська обл.). Email: machyhu@ukr.net .

10 діб (з 09.10.2024 по 19.10.2024 р.) з дня розміщення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документу державного планування “Генеральний план села Бондури Полтавського району Полтавської області (відповідно до пп. 4, 4 ст. 10 Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку”).

10. Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу СЕО:

Офіційний веб-сайт Мачухівської територіальної громади https://machtg.gov.ua; Єдиний реєстрі стратегічної екологічної оцінки; дошка оголошень в адмінприміщенні Мачухівської сільської ради  (38754, вул. Історична, буд. 1, с. Мачухи, Полтавський район, Полтавська обл.); дошка оголошень в селі Мачухи; зупинка громадського транспорту (назва) в селі Мачухи Полтавського району, Полтавської області від 10.10.24.

 

Замовник/Уповноважена особа замовника

Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області/____________


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень