Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015: 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт

Дата: 14.05.2024 14:05
Кількість переглядів: 133

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-10-004512-a

1

Назва предмета закупівлі

Послуги спецтехніки з благоустрою території Мачухівської сільської ради (код ДК 021:2015 - 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт)

 

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

ЛОТ 1. Послуги бульдозера (код ДК 021:2015 - 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт)

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА

1.ТЕХНІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.      Учасник надає послуги бульдозера  в справному технічному стані з оператором, та заправленим паливно – мастильними матеріалами.

Марка, модель транспорту:

Бульдозер на гусеничному ходу на базі трактора;

Тип робочого органу – відвал;

Загальний час роботи – 99 год

1.2. Учасник несе відповідальність за дотримання його персоналом всіх вимог правил техніки безпеки та пожежної безпеки на об’єкті Замовника.

1.2.      Техніка повинна відповідати наступним вимогам:

1.3.1. Потужність двигуна: не менше 100 кВт

1.3.1. Ширина ковша/відвалу: не менше 3,4 м

1.3.2. Експлуатаційна маса: не менше 15 т

1.3.3. Тягловий клас: не менше 10

1.3.4. Автомобіль-тягач із платформою для перевезення бульдозера

1.3.5. Бульдозер повинен бути обладнаний системою GPS, та надати безперебійний доступ до системи моніторингу GPS

На підтвердження права власності чи користування бульдозером учасники подають копії наступних документів:

- у разі наявності власного бульдозеру: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);

- у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту, що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені.

2.ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Учасник розраховує ціну своєї пропозиції за ціною роботи бульдозера за 1 маш/годину.

Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він згоден надати послуги  згідно з вимогами та умовами, з урахування всіх витрат учасника пов`язаних із залученням необхідної техніки та відповідної кількості робітників для виконання дій, які передбачені технічною специфікацією при загальному обсягу виконання (використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, заробітну плату, витратних матеріалів та інших витрат згідно з чинним законодавством).

2.2. Учасник забезпечує, при необхідності, роботу техніки цілодобово, вихідні та святкові дні незалежно від обсягу робіт, згідно заявок Замовника.

Базування учасника від місця надання  послуг – не більше 10 км.

Готовність до роботи техніки і водія –  не більше 2 годин.

2.3. Учасник забезпечує мобільне використання техніки (при необхідності на декількох об’єктах протягом зміни).

2.4. Обслуговування та ремонт техніки забезпечується Учасником, а їх вартість враховується в ціновій пропозиції.

2.5.Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування, ремонту техніки.

2.6.Виконавець повинен забезпечити дотримання правил охорони праці, загальних заходів безпеки згідно ДСТУ, використовувати обладнання, яке не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.

ЛОТ 2. Послуги екскаватора-навантажувача (код ДК 021:2015 - 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт)

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА

1.ТЕХНІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Учасник надає послуги екскаватора-навантажувача в справному технічному стані з оператором, та заправленим паливно – мастильними матеріалами.

Марка, модель транспорту:

Екскаватор-навантажувач, оснащений ковшем;

Загальний час роботи – 66 год

1.2. Учасник несе відповідальність за дотримання його персоналом всіх вимог правил техніки безпеки та пожежної безпеки на об’єкті Замовника.

1.3. Техніка повинна відповідати наступним вимогам:

1.3.1. Потужність двигуна: не менше 55 кВт

1.3.2. обсяг ковша: не більше 1,0 м³;

1.3.3. ширина ковша: не більше 2,4 м

1.3.4. вантажопідйомність: не менше 3,3 т;

На підтвердження права власності чи користування екскаватором-навантажувачем учасники подають копії наступних документів:

- у разі наявності власного екскаватора-навантажувача: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);

- у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (користування, позички тощо) спеціалізованого автотранспорту, що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов тендерної документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту. Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає чи отримує техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені.

2.ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Учасник розраховує ціну своєї пропозиції за ціною роботи бульдозера за 1 маш/годину.

Ціною пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він згоден надати послуги  згідно з вимогами та умовами, з урахування всіх витрат учасника пов`язаних із залученням необхідної техніки та відповідної кількості робітників для виконання дій, які передбачені технічною специфікацією при загальному обсягу виконання (використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, заробітну плату, витратних матеріалів та інших витрат згідно з чинним законодавством).

2.2. Учасник забезпечує, при необхідності, роботу техніки цілодобово, вихідні та святкові дні незалежно від обсягу робіт, згідно заявок Замовника.

Базування учасника від місця надання  послуг – не більше 10 км.

Готовність до роботи техніки і водія –  не більше 2 годин.

2.3. Учасник забезпечує мобільне використання техніки (при необхідності на декількох об’єктах протягом зміни).

2.4. Обслуговування та ремонт техніки забезпечується Учасником, а їх вартість враховується в ціновій пропозиції.

2.5.Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування, ремонту техніки.

2.6.Виконавець повинен забезпечити дотримання правил охорони праці, загальних заходів безпеки згідно ДСТУ, використовувати обладнання, яке не спричиняють шкоди довкіллю, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.

 

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмету закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу цін на послуги спецтехніки.

Очікувана вартість закупівлі 194700,00 грн.

Розмір бюджетного призначення визначений 38 сесією восьмого скликання «Про внесення змін до показників бюджету Мачухівської сільської територіальної громади на 2024 рік» від 29.03.2024 року №38/VIII-1648 (за рахунок перевиконання доходної частини бюджету).

Розмір бюджетного призначення визначений сумі 194700,00 грн.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень